Informacijski pooblaščenec Republika Slovenija
    SLO | ENG

Mnenja - VOP

+ -
Datum: 09.10.2017
Naslov: Davčna številka in telekomunikacijske storitve
Številka: 0712-1/2017/1935
Vsebina: Telekomunikacije in pošta, EMŠO in davčna
Pravni akt: Mnenje

Spoštovani,

 

dne 2. 10. 2017 ste se obrnili na Informacijskega pooblaščenca RS (v nadaljevanju IP) s svojim zaprosilom za mnenje, v katerem sprašujete ali je skladno z varstvom osebnih podatkov, da v klicnem centru Telemach zahtevajo vašo davčno številko zaradi pomoči v zvezi z naročniškim razmerjem.

 

IP pojasnjuje, da podjetje Telemach po Zakonu o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17; v nadaljevanju ZEKom-1) sodi med t.i. izvajalce storitev. Po prvem odstavku 148. člena lahko izvajalci storitev o svojih naročnikih, ki so fizične osebe, zbirajo tudi davčne številke (5. točka). Po drugem odstavku 148. člena ZEKom-1, lahko zbrane podatke iz prejšnjega odstavka (torej tudi davčne številke) izvajalci storitev obdelujejo med drugim za sklepanje, izvajanje, spremljanje in prekinitev naročniške pogodbe (1. točka).

 

Glede na navedene določbe ZEKom-1 ima Telemach izrecno zakonsko podlago, da za namen, ki je povezan s sklepanjem, izvajanjem, spremljanjem in prekinitvijo naročniške pogodbe, obdeluje vašo davčno številko. Glede na navedeno je torej uporaba vaše davčne številke (tudi prek klicnega centra) glede na namen zbiranja zakonita in sorazmerna ter s tem skladna s pravili varstva osebnih podatkov.

 

Lep pozdrav,

 

Pripravil:

Anže Novak, univ. dipl. prav.

asistent svetovalca

 

Informacijski pooblaščenec:

Mojca Prelesnik, univ. dipl. prav.

informacijska pooblaščenka